Варіанти доставки
- Кур'єрська доставка
- «Укрпошта» поштова посилка по Україні
- Доставка до складу "Нова Пошта" по всій Україні
![]() |
Кур'єрська доставка здійснюється по всій Україні до вашої двері. Вкажіть номер квартири!
|
![]() |
Доставка в поштове відділення за Вашою адресою (працює по всій Україні).
|
Попередньо "Укрпошта" повідомить Вас про надходження посилки повідомленням на вказану Вами адресу. Якщо повідомлення не прийшло в заявлений термін, будь ласка, зверніться до Вашого поштового відділення.
![]() |
Посилка доставляється на вказаний Вами склад "Нова пошта" у вашому місті.
Адреси і телефони офісів "Нова пошта" дивіться тут; |
Посилки зберігаються на складі "Нова пошта" у Вашому місті 5 днів. По закінченню цього терміну посилка буде відправлена назад в офіс магазину. Забирайте замовлення вчасно!
Терміни відправки замовлень
Термін відправки від 1 до 7 днів після дати підтвердження замовлення. Ми робимо все можливе, щоб відправити ваше замовлення як можна раніше. Подальші терміни доставки залежать від вибраного перевізника.
Доставка замовлень здійснюється тільки по території України.
Вартість доставки
Якщо сума замовлення менше 1000 гривень вартість доставки Укрпоштою та Новою поштою становить 40 гривень. Вартість кур'єрської доставки-60 гривень.
При замовленні на суму понад 1000 грн. доставка Укрпоштою та Новою поштою – безкоштовно! Вартість кур'єрської доставки 20 гривень додатково.
Сервісний збір сплачується за кожне замовлення, в тому числі і за замовлення на обмін. Винятком є випадки, коли причиною обміну стала помилка співробітників магазину, докладніше читайте в розділі «Умови обміну та повернення».
Відстеження посилок
Після відправки замовлення на вказаний Вами номер мобільного телефону відправляється SMS з номером накладної та датою відправлення замовлення. Крім того, ця інформація розміщується в "Особистому кабінеті". Відстежити місце знаходження посилки можна на сайтах транспортних компаній за номером товарно-транспортної накладної.
Зверніть увагу! Якщо Ви отримали SMS від нашого сайту, або у Вашому особистому кабінеті з'явилася інформація, що товар відправлений, то посилка гарантовано була доставлена в офіс перевізника. Якщо на сайті транспортної компанії не відстежується номер декларації, то рекомендуємо зателефонувати на Ваше відділення для уточнення місця знаходження посилки.
Комплектація замовлень
Відправлення здійснюються до повного вичерпання запасів товару. У разі якщо на момент відправлення замовлення один або кілька товарів відсутні, відповідна інформація буде розміщена на сторінці клієнта в розділі «Мої замовлення». Оператор не повідомляє клієнта про відсутність товарів в телефонному режимі.
Коли клієнту відіслані всі позиції замовлення, які були в наявності, замовлення присвоюється статус «Закритий». Клієнт може підписатися на новини про надходження відсутніх товарів, щоб отримати лист про їх надходження в продаж на свій e-mail.
Якщо по закінченню деякого часу в продажу з'являються товари, які були замовлені, але були відсутні на момент виконання та закриття замовлення, Клієнт може замовити повторно, оформивши нове замовлення.
Експрес-доставка – найшвидші замовлення!
Експрес-доставка – це нова послуга в магазині Clasno.com.ua. Товари, які знаходяться безпосередньо на нашому складі і вже готові до відправки, будуть вислані покупцеві протягом всього 2-3 днів, а не за 7, як зазвичай. Це дуже зручно, якщо, наприклад, потрібно терміново купити подарунок. Всі ці товари тепер позначені значком "Fast" (швидко), а посилання на них розміщена в лівому верхньому кутку, над кошиком.
Зверніть увагу! Швидка відправка замовлення проводиться, тільки якщо абсолютно всі замовлені товари позначені як "Fast". Якщо хоча б один товар не має даної позначки, весь замовлення буде вислано як правило, у термін до 7 днів.
Терміни відправлення експрес-замовлення можуть коригуватися залежно від графіка роботи компанії-перевізника. Замовлення, оформлені в п'ятницю, надсилаються в найближчий понеділок. Якщо замовлення оформлене напередодні святкового чи вихідного дня, відправка здійснюється у перший робочий день.
Шановні клієнти, якщо з якоїсь причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це. Будь ласка, не ігноруйте дзвінки менеджерів. Відмовитися від замовлення – Ваше право. Це ніяк не вплине на подальше обслуговування. Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно. Звертаємо Вашу увагу на те, що клієнти, які не забирають посилки, не повідомляючи адміністрацію магазину clasno.com.ua, при цьому ігноруючи дзвінки операторів, надалі обслуговуватися не будуть.