Як оформити замовлення

 

Кнопка «Реєстрація» знаходитися в правому верхньому кутку сторінки. Щоб створити обліковий запис потрібно тільки адресу електронної пошти. Якщо у Вас виникли труднощі з реєстрацією, подивіться відео нижче.




 


Реєстрація подарує Вам ряд переваг у порівнянні зі звичайними відвідувачами!

Ви зможете:

  1. Зберігати товари в примірювальній
  2. Підписуватися на новини про зниження ціни конкретного товару
  3. Підписуватися на новини про надходження товару в продаж або про появу потрібного розміру
  4. Швидко знаходити всі Ваші відгуки і питання
  5. Брати участь у конкурсах і вікторинах

 

Як замовити

 

Якщо Ви робите замовлення вперше, або у Вас виникли труднощі, подивіться короткий відео-урок.

 


 

  1. Для початку увійдіть в нашому магазині. Для цього пройдіть по посиланню «Зареєструватися», і заповнити просту форму.
  2. Виберіть в каталозі Вас цікавить модель і зайдіть на «сторінку моделі» кликнувши по її зображенню. Вкажіть розмір і кількість взуття в випадаючому списку, потім натисніть "В кошик".

  1. Перейдіть в Ваш кошик. Для цього натисніть на кнопку «Кошик», яка знаходиться ближче до правого верхнього кута. Як Ви можете бачити біля кошика зазначено кількість моделей і загальна вартість усього товару в ній.

  1. Після переходу в кошик переконайтеся, що розмір взуття і її кількість зазначені вірно і натисніть кнопку «Оформити замовлення». Якщо в кошик потрапив товар, який Ви не хочете замовляти, натисніть кнопку «Видалити з кошика», або «Перемістити в примірювальну».

  1. На наступній сторінці вкажіть адресу, за якою слід доставити замовлення, а також контактний номер телефону. Ці відомості будуть збережені, і при наступному замовленні вже не доведеться заповнювати форму. Вся надана Вами інформація є конфіденційною і не передається третім особам.
  2. Виберіть відповідні спосіб оплати і доставки з списку нижче і натисніть «підтвердити».

  1. Після оформлення замовлення Ви отримаєте повідомлення на e-mail з кодом замовлення та переліком замовлених товарів. Менеджер магазину передзвонить Вам протягом 1-2 днів для підтвердження замовлення. Крім того, співробітник нашого магазину може надати Вам консультацію у виборі розміру, оптимального способу доставки та оплати.

 

Терміни доставки залежать від того, який саме спосіб доставки Ви вибрали. Докладно про доступні способи оплати та доставки можна прочитати у відповідних розділах: «Оплата», «Доставка».

Настійно рекомендуємо дочекатися дзвінка менеджера перечекай, ніж оплачувати замовлення.

Якщо у Вас виникли питання, сміливо звертайтеся за номерами зі сторінки Контакти.

 

 

Додаткові можливості

 

Якщо Ви вже зареєструвалися в нашому магазині, саме час відвідати свій «Особистих кабінет», щоб дізнатися більше про додаткові можливості. Наведіть вказівник миші на своє ім'я в правому верхньому кутку і виберіть потрібний пункт з випадаючого списку. 

Давайте розглянемо уважніше деякі з них!

На сторінці «Особисті дані» Ви можете змінити інформацію про себе, контактні номери телефонів, адресу доставки та інше.

Натисніть «Мої замовлення» щоб отримати відомості про суму покупок і терміни доставки Ваших замовлень. Тут Ви знайдете номери накладних «Нової пошти» для отримання посилок, а так само дізнаєтеся: на якому етапі знаходиться виконання Вашого замовлення, чи всі товари є в наявності. Але, зверніть увагу, можливість змінювати замовлення може здійснюватися тільки в телефонному режимі.

Пункт «Мої запитання і відгуки» допоможе швидко знайти всі Ваші коментарі. Звичайно, якщо Ви залишили їх увійшовши на сайт під своїми Логіном та паролем.

«Списку очікування» зберігаються всі Ваші підписки на новини про товари. Підписатися на новини можна в каталозі на сторінку з докладною інформацією про товар. Підписки зберігаються 6 місяців, по закінченню цього терміну неспрацьовані підписки будуть автоматично приділено.

Якщо Вам щось сподобалося, але Ви не хочете оформляти замовлення прямо зараз, покладіть товар у «Примірювальну». Тут можна зберігати до 200 товарів, і вони завжди у Вас під рукою!

У розділі «Повідомлення» відображаються повідомлення про спрацьованих замовлення, а так само повідомлення від операторів, призначені для Вас. З часом застарілі повідомлення автоматично видаляються.

 

Сподіваємося, відвідування магазину буде приємним, як і момент одержання замовлення.

Робіть покупки із задоволенням!