Гарантія та повернення товарів

Товар, придбаний у нас, можна повернути протягом 14 днів від дати отримання.

Якщо замовлені товари Вам не підійшли, ви можете обміняти їх на інший розмір або іншу модель. Якщо Ви не можете підібрати товари на заміну Вам буде повернута вартість товарів. Так само Ви можете залишити гроші на рахунку магазину. Щоб скористатися засобами для оплати, необхідно вказати це в коментарі до замовлення.


Товари належної якості, що не підлягають обміну та поверненню

Постанова Кабінету Міністрів від 19.03.1994 № 172

Дані правила не поширюються на товари, які ви повертаєте через невідповідність замовлення, виявлення браку або забруднень.


парфюмерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
корсетні товари (бюстгальтери, боді, корсети), натільна білизна, включаючи купальні костюми, нічні сорочки, піжами, халати, панчішно-шкарпеткові вироби;
постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
предмети особистої гігієни: зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру (ножиці, пилочки тощо);

продукція з пуху або пера (крім пуховиків);
м'які іграшки для дітей;
рукавички, рукавиці;
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
продовольчі товари, алкогольні напої.
Зверніть увагу, якщо ви надішлете нам товар, який не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити вам його назад, при цьому витрати на пересилку оплачуєте ви.

Умови обміну та повернення якісного товару

наявність заповненого бланку повернення (знаходиться на зворотному боці бланка замовлення);
повертаються вироби повинні бути товарного вигляду (мати ярлики, бирки, фабричну упаковку, не мати слідів використання і носіння і т.д.);
в разі повернення товару, пропонованого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

Не допускається нанесення на упаковку написів, адрес і іншого. Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку. Товари в коробках з нанесеними адресами, або обклеєних скотчем без додаткової упаковки не приймаються!
Поштові витрати

У разі обміну або повернення, клієнт оплачує доставку товарів в офіс магазину. Доставка кур'єром не оплачується при будь-яких обставинах. Якщо клієнт вирішив не обмінювати товар, а забрати гроші, йому повертають тільки вартість товару, вартість обробки замовлення (30 гривень) повертається! Сервісний збір (30 гривень) за доставку заміни оплачує клієнт, крім тих випадків, коли причиною повернення послужила помилка працівників магазину (дивіться нижче).
Якщо причиною повернення послужила помилка працівників магазину, клієнтові повертають повну вартість замовлення, так само, магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою магазину мається на увазі:

вислана не та модель;
висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;
колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорних, туфлі виявилися червоними). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору (яскраво червоний - кораловий), в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;


Адміністрація магазину не несе відповідальність за відповідність розмірів товару прийнятим стандартам. Ми не є виробниками продукції, а тільки реалізуємо її. З метою уникнення можливих помилок при виборі розміру, ми фіксуємо відгуки покупців про придбаної продукції, і на підставі цих відгуків складаємо рекомендації щодо вибору розмірів. Ці рекомендації можна знайти в доданому до продукції описі, а саме в розділі «Відповідність розмірів». Крім того, рекомендуємо Вам звернути увагу на відгуки, які інші клієнти залишають на сторінках з товарами.

Про умови повернення та обміну бракованого товару читайте тут.